MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

[Trespass [Pic

Tuesday, 26 May 2015، 09:36 AM

نظرات  (۷)

  • سیاوش
  • سلام ؛

    وبلاگ جالبی داری ، این مطلبتم با حال بود ، خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

    عنوان مطلب : مکانهایی با مناظر شگفت انگیز


    خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .
  • مدینا
  • ووااایییییی ععااالللیییی ببووددد مرسسسسیییییییییییی....♡♥♡♥♡♥♡♥
    پاسخ:
    خخخخخخ خواهش عزىزم
    بازم بىا سر بزن
  • Victoria James
  • عکس ها عالی بود دستت درد نکنه
    پاسخ:
    خواهش عزیزم
    خییلللی عکسا خوب بود مرسسییی...♡♥♡♥♡
    پاسخ:
    خواهششششششششش منم عکساشو میدوستم
    حتمممماااا....
  • fatemeh.sehun
  • عکس اخری خیلی خوشمل بود

    مرسی عسیسم^^
    پاسخ:
    آی.ام عزیز!! مکنئه گروه و رپر خیلی بامزه اس
    من خودم طرفدار گروه BTS ام ولی این گروهم خیلی دوست دارم مخصوصا آلبوم جدیدشون مرسی از وبلاگ خوبتون
    پاسخ:
    من عاشق بی تی اسم. خیلی باحالن
    خب آره اولین آلبومشون بوده خخخ مخصوصا نو اکسیت و ترسپس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">