MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

Pic] Mini Fan meeting]

Tuesday, 30 June 2015، 12:37 PM

نظرات  (۸)

  • تانیا
  • نمیدونم نت من چه مرگشه هیچ عکسی نمیاد..........
    راستی اونی لینکی منو بلینک 3>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    پاسخ:
    جدییییی اه چ حیف شد
    حتما خواب تشریف دارن روزه ان گرفتن خوابیدن خخخ
    شما هم لینکی 
  • fatemeh.sehun
  • وای اجی اون اوپا موسفیده چقد کیوتههههه^^
    پاسخ:
    جدی میگی منظورت اوپا مینهیوکه؟؟!!! همه همینو میگن خیلی شخصیت باحالی داره همش پرانرژی و شوخ طبعه
  • fatemeh.sehun
  • مرسی اجی جونم
    پاسخ:
    خواهش فاطی جونم
  • fatemeh.sehun
  • عکس اخری هم خوشگل بووود
    پاسخ:
    منم دوسش دارم
  • Emiliya Atash parvar
  • به ابجی شیمااااا
    سلاااااااام خوبییییییییییییی
    میبینم مثل من بیداری خههههه
    پاسخ:
    سلام امی خخخخ
    آرههه
    شما هم مثل همیشه دووم میاریا
  • Emiliya Atash parvar
  • اساسی یکی من رو بگیره که رفتم اون دنیاااااا
    این کله زرده چه ناااااااازه دووووووووستش دااااااارممممم
    عالیییییییییییییی عاشق دوتا عکسسس آخریییییی شدممممم
    پاسخ:
    خخخخخ ای بابا کله زرده یا سفیده اسم داره
    اسمش مینهیوکه
  • Emiliya Atash parvar
  • وااااااااای مامان (خهههههه)
    بزار من این دوتا عکس آخری رو بگیرممممم
    خیلیییییییییییی نازه بیشعور خوشگل 
    اگه من این رو امشب فحش بارون نکردمااااا
    خههههه
    پاسخ:
    خخخخخخ
    جدی انقدر نازه؟؟؟ بنظرم بخاطر موهاش ناز شده خخخخ
    بسه اینو فحش ندیاااا وگرنه بیچارت میکنمم
    ینی چی بچه مردمو فحش میدی خخخ
  • Emiliya Atash parvar
  • وااااااااای مامان (خهههههه)
    بزار من این دوتا عکس آخری رو بگیرممممم
    خیلیییییییییییی نازه بیشعور خوشگل 
    اگه من این رو امشب فحش بارون نکردمااااا
    خههههه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">