MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

[Hyungwon Twi.t.ter Update [15.07.01

Saturday, 4 July 2015، 01:17 PM

officialmonstax@

من اینجام و شما هم بدنبال من EOEO EOEO پیش بسوی چین

(یه عکس دیگه در ادامه)

  • YKSTS MX

Twit.ter

نظرات  (۳)

  • fatemeh.sehun
  • سکزیییی خخخ
    پاسخ:
    ککک اره واقعا هم همینطوره
    هی هی هی من تینجاما حوتستون باشه من روش غیرت دداارررمماااااااااا!!
    ووواااااییی خدددااااااا اایییینننن ددووممممیییییههه چچچچیییییههههه!! االلههیی من فدا اون چشای تو بشم من!!
    پاسخ:
    بد کسی رو انتخاب کردی بعنوان بایست خخخخ
    طرفدار زیاد داره بچمون خخخ
    چشای منو میگی؟!!!
    چون مطمعنم تو هم خشگلی تو هم حساب میکنیم...
    پاسخ:
    اووو چینچایو!!!؟؟؟ کککک آره دیگه ما هم خوشگلیم خهخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">