MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

[GUN - 94 [Prod. By Royal Dive] [Free Single#

Thursday, 23 July 2015، 07:23 PM

NO MERCY #GUN

یکی از اعضای نومرسی (کارآموزای کمپانی) سینگل تکی خودش رو اخیرا منتشر کرد که به اسم 94 هستش! گان این آهنگ رو برای خانوادش خونده! با این رپه ولی خیلی گریه آوره

Soundcloud / MediaFire / DOWNLOAD

نظرات  (۴)

  • Emiliya Atash parvar
  • خب نگاه اینجاااااااااا چقدر عقب افتادم
    باید امروز نظر بارونت کم
    برای موقع هایی که نبودم
    پاسخ:
    عزیز.تازه.آپ کردم بازم.مرسی نظر.بارون.میکنی خخخ
  • Emiliya Atash parvar
  • اینم نصف شب دان میکنم دوست دارم بیشتر با این گروه آشنا بشم 
    مخخخخخخخخخصوصا اون بامزه که بازم اسمش یادم نمیاد 
    خههههههههههه
    پاسخ:
    حتماااااااااااااااااااااا 
    مینهیوک یا هیونگ وان؟؟؟؟
  • Emiliya Atash parvar
  • شیماااااااااااا کجاییییییییییییییی
    دلم برات تنگید الان دیگه تنگ تنگ شده هیچی توش جا نمیشه هاااااااااااا
    پاسخ:
    اینجاااام عزیز اینارو با خط ایرانسل اومدم.آپ کردم.خخخخخ 
  • Emiliya Atash parvar
  • جدیییییی با خط ایرانسل بابا ایووووووول
    پاسخ:
    خخخخخخخخخ چی ایول؟؟؟؟؟؟ کجاش ایولهههههه؟؟؟؟؟ انقدر کند میره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">