MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

Fixed Post

Monday, 25 May 2015، 11:43 AM

اینستاگرام وب لطفا فالو کنید

iranian_monstax@

سلام فن کلوب MonstaX خوش اومدید.

با اینکه اولین نیستیم ولی سعی میکنیم بهترین باشیم!

ما در اینجا جدیدترین خبرهارو میذاریم.

این وب همزمان با دبیوت گروه افتتاح شد!

لطفا برای آشنایی بیشتر با گروه منوهای بالایی وب رو مطالعه کنین

کپی برداری فقد با ذکر منبع مجاز است

بعد از دیدن و یا خوندن مطالب حتما نظر بذارید

متشکر

در صورت بروز مشکل این سایت رو بخاطر داشته باشین

Starship-ent-support.blog.ir

تاریخ افتتاح: چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394

  • YKSTS MX

نظرات  (۲۹)

ممنونم
  • Victoria James
  • سلام 
    لینکت کردم
    انشاالله بعد از امتحاناتم بهت سر میزنم
    پاسخ:
    سلا مرسی اوکی
  • Emiliya sanchez
  • سلام خوشحال میشم لینکم کنی..
    بعد خبرم کن تا سریع و با چه اسمی لینکت کنم
    کامسامیدااا 
    باای
    پاسخ:
    سلام اوکى حتما
  • Victoria James
  • سلام لطفا آدرس دومین وبلاگم رو لینک کن مر30

    dekpopstori.blog.ir
    پاسخ:
    سلام اوکى 
  • Victoria James
  • سلام
    داستانهای جدید آپ کردم اگه دوست داشتی بیا و بخون و این که آدرس دومین وبلاگم رو هم لینک کن مر30
    پاسخ:
    سلام باش اومدم
  • Emiliya Atash parvar
  • سلام ممنون میشم آدرس دومم رو هم لینک کنی
    مرسی عزیزم
    http://k-pop.blog.ir/
    پاسخ:
    سلام اوکی
    ووااایی مممننن عععاااشششققشششووننننمممممممم ممممررررسسسییی که این سایتو درست کردی...♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
    پاسخ:
    جدی؟؟؟؟؟؟؟؟ خوشحال شدم ی طرفدار پیدا شدددددددد
    جدی؟! وای عالین من که عاشق اهنگاشونم چون شلوغ اهنگاش راستی تو سایتم ی پست گزاشتم apost for your opinion برو ببین اگه خواستی کاراییو که گفتمو انجام بده....همین الان که ج دادی به این نظر بدو برو ببین...:);)
    پاسخ:
    آها آهنگ هیپ هاپ همینه دیگه خخخخ
    کدوم قسمت پیداش نکردم
  • Emiliya Atash parvar
  • یه سوال فنیییییییی عکس این پست رو عوض کردی نههههه
    قشنگ تر شده ایووووللللللل
    پاسخ:
    آرههههههههه عکس قبلیه توی قسمت حقیقت هاس
  • zeinab v ..
  • سلام عزیزم ممنون میشم ب وب منم بیایی
    راستی با تبادل ینک موافقی اگه هستی خبرم کن
    پاسخ:
    سلام اوکی 
  • fatemeh.sehun
  • لینکی عزیزم^^
    پاسخ:
    مرسی عزیزم
    تو پستاس بگردی پیدا میکنی...
    پاسخ:
    یاااا خدا واقعا پسرونه ای مدینا!!!!!!!!!
    خخخخخخخخخ
    منم موهامو قبلا کوتاه کردم الان میخوام تریپ دخترونه بزنم خخخخخ
  • fatemeh.sehun
  • سلام عزیزم

    اولین پست وبلاگمو حتما بخون و اگه موافقی بهم بگو

    من از امشب شروع میکنم

    و توی اخرین نظرم تعدادو بهم میگم

    مرسی
    پاسخ:
    سلام باشه یه نگاه بندازم!!
    هی یچیزی وبت چرا کار نمیکنه؟؟؟
    از چه لحاظ پسرونم؟! قیافه ای یا بخاطر موهام؟!
    پاسخ:
    قیافت به این پسرای خوشتیپو بامزه میخوره بیشتر خخخ
    سلام عزیزم خیلی خوبه که همش میبینم واسه این گروه فنکلاب وجود داره ولی اولین یه فنکلاب دیگس که من میشناسمو اونجا میرم لطفا طبق تاریخی که گذاشتی عمل کن
    پاسخ:
    سلام مرسی سر زدی میشه بپرسم کدوم؟؟؟ و یا میتونی ادرسی چیزی بدی؟؟
    اخه من ندیدم 
    خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
    پاسخ:
    اوکی حتما
    ممنون عزیزم شما هم لینک شدی ^^
    پاسخ:
    mer30
  • park soo yoo
  • مرسیییییییییییییییییییییییییییییی که فالوم کردی...من این گروه رو با آهنگbluemoonشناختم

    پاسخ:
    خواهش عزیز جدییییبیی
    وای عالیههه
    حتما آهمگای دیگشم گوش کن
  • park soo yoo
  • من که شانس ندارم تازه اومد تو اینستا باهات آشنا بشم.نت ندارم
    پاسخ:
    ایشششش جدیی چ بدددد خب همینجا حرف بزنیم
    منم فعلا بی نتم درکت میکنم خخ الان با.گوشی میام وگرنه وبو میترکوندم فعلا سوت و.کوره هوهو
    سلام سایتتون عالیه
    واقعا خسته نباشید!
    پاسخ:
    سلام مرسیییی
    سلامت باشید
    فایتینگ ادمین جان!!!!
    پاسخ:
    :)))
    کلا عاشق هر گروه هیپ هاپم. ولى هیچکى به پاى بى تى اس نمیرسه ههه
    پاسخ:
    خخخخ منم تازگیا از هیپ هاپ خوشم اومده آهنگای بی تی اس هم باحالن هخخخ ولی ب پای مونستا نمیرسن خخ
  • park soo yoo
  • خوب پس بیا آشنا بشیم.هههه
    چن سالته؟
    اهل کجایی؟
    به غیر از این گروه چه گروه دیگه ای رو دوس داری؟

    من مریم از اصفهان
    گروه  ها ی مورد علاقه....ویکس.بی تی اس.اکسو مونستا ایکس.اینفینیت.دابل جی سی.هارت بی
    پاسخ:
    18سالمه 
    الان تو قمم
    از monstax. ->kihyun. IM
     bf-> youngmin. jeongmin
    .bts-> suga. V. jungkook
    . got7. -> mark
     exo-> D.O tao Luhan Chanyol
    ولی بیشتر از بی.اف و مونستا خوشم میاد خخخ 
    وای خدا اصلا باورم نمیشه جونگ کوک کوچیکتر از منه خخخ 
    بم بم هم همسن
    خب حالا خودت چی؟ چن سالته؟؟
  • park soo yoo
  • با اجازه15سالمههههه
    پاسخ:
    جدیییی؟؟ میگم همه ی دوستای اطرافم 15 سالشونه خخخخ
  • park soo yoo
  • بله.میگم تو  دقیقا کجا قم زندگی می کنی؟ آخه دایی م اونجاست!!!!
    پاسخ:
    جدی؟؟ خب من با داییت چیکار دارم خخخخخخ وقتی خودت اومدی قم میگم کجام خخخ
  • park soo yoo
  • هههههه.راست میگیا به این موضوع  فکر نکرده بودمممممممممم
    پاسخ:
    خخخخخخخ والااا
  • park soo yoo
  • آجی حلال کن میخوام برم مشهد
    پاسخ:
    کاری نکردی ک حلالت کنم خخخخ تازه باهام آشنا شدیم ککک التماس دعا عزیزم!!!!!
  • Victoria James
  • سلام عزیزم داستان ها رو آپم خواستی سربزن خوشحال میشم
  • Victoria James
  • سلام عزیزم داستان ها رو آپم خواستی سربزن خوشحال میشم
    پاسخ:
    سلام گذاشتی؟؟؟ الان میام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">