MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

DOWNLOAD / Farsi Sub

زیرنویس فارسی اختصاصی سایت (بصورت جداگونه)


عاشقانDOWNLOAD / Credit KPOP

720P

360P


نظرات  (۹)

ووااایی ویدیوش ععااللیییهه...عاشق رقصشونم...
پاسخ:
یس مخصوصا ناک ناک
  • پیمان حسن زاده
  • سلام دوست عزیز نماز و روزه هاتون قبول حق

    از وبلاگ ات خیلی خوشم اومده، یه جوراایی خیلی خاصه!

    امیدوارم همیشه موفق و موید باشی

    من مدیر سایت جعبه پیتزا هستم خوشحال میشم بیای سایتم رو ببینی و نظرت رو بهم بگی

    www.jabehpizza.ir

     

    هه اره منم عاشق اون تیکشم...
    پاسخ:
    میخوام یادش بکیرم

    اسونه من برا G.D  GOOD BOY رو یاد گرفتم...
    پاسخ:
    خوب واس تو شاید اسون باشه ولی من ک تو دنس میلنگم چی خخخخ
    ببین من از اولش که بلد نبودم ولی خواستمو یاد گرفتم...من هر روز وقتی از مدرسه میومدم تا فوقش 2 ساعت باید استراحت میکردم اول برا گرم کردن بدنم قبل از بدن سازی کار کردنم تو خونه این رقصو تمرین میکردم هم به عنوان تفریح و هم یاد گرفتن...الانم قشنگ بلدم...فقط پشت کار میخواد...همین!!
    پاسخ:
    من تازه بهتر شدم عزیز
    قبلا اصلااا بلد نبودم خخخ یخرده راه افتادم
    الان دارم اکسو ولف رو یاد میگیرم
    ااوووو چه جالب....ولی من بیشتر رقصا عجیب غریبو دوست دارم کلا سلیقم ناجورهبخاطر همین سراغ رقصا خاص میرم...
    پاسخ:
    خخخخ مثلا خیلی هم یاد گرفتم کککک
    من رقص ملایم اصلا خوشم نمیاد!!! رقصای بزن بکوب و اکشنی میدوستم
    مثلا nuest Face
    خیلی باحاله!!!!!!!
  • fatemeh.sehun
  • سپاس فراوان
    پاسخ:
    خواهش فراوان
    مرسى عاشق آهنگ و دنسش شدم 
    پاسخ:
    خواهش منم همینطور 
    از ترجمه ات هم سپاس گذارم بقیه رو هم زیرنویس کن خواهشا
    پاسخ:
    خواهش عزیز حتما فقد یخرده زمان بره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">