MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

[1 Monsta X Litmus Magazine [Pic

Monday, 22 June 2015، 09:44 AM

دوتا عکس اضافه شد

  • YKSTS MX

Litmus Magazine

Pic

نظرات  (۱۰)

تیپاشونو خخخییللیی دوست دارم....♥♥♥
تیپاشونو خخخییللیی دوست دارم....♥♥♥
پاسخ:
آره مخصوصا شاونو خیلی باحال افتاده با وانهو
سوالی فجیه فنی؟! شاون کدومه؟! اخه تازه دارم میشناسمشون به این دلیل....
پاسخ:
برو یه نگاه به پروفایل بنداز!!!!!!!!!!!! خخخخخ
اولین نفره
  • بنفشه
  • سلام عزیزم اگه پست ثابت و مطالب وب رو بخونی متوجه میشی وبم درمورد چی هستش ؛)
  • بنفشه
  • سلام عزیزم اگه پست ثابت و مطالب وبم رو بخونی متوجه میشی موضوعش درمورد چی هستش؛)
    پاسخ:
    سلام باشه عزیز
    شو انیوووووو❤❤❤❤❤عشقه این بشر من از قبل فنشون بودم باهمون پارت اول no.mercy
    واقعا خیلی حیف شد یونهو و سوک وون و شاپ گان حذف شدن واقعا استعدادشو داشتن
    یخصوص یونهو که خیلیم مهربون بود
    پاسخ:
    شاونو خیلی باحاله میدوستمش!!!!!!!
    میتونستن یه گروه 12 نفره تشکیل بدن!!!

    من لینکیدمت تو هم منو بلینک
    پاسخ:
    مرسی عزیز حتما
  • Emiliya Atash parvar
  • عکس ها عالییییییییییی بود مرسییییی
    پاسخ:
    خواهش :))))
  • fatemeh.sehun
  • تیپشون فوق العادست


    دستت درد نکنه اونی
    پاسخ:
    آره منم از این عکسشون خوشم اومد

    وای آی ام عالیه چقدر من دوسش دارم این عکس عالیهههههه ممنون از عکسا

    پاسخ:
    خواهش عزیزم خخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">