MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

[Incheon Airport Hyungwon [Pic][150630

Thursday, 2 July 2015، 12:00 PM

نظرات  (۹)

  • Emiliya Atash parvar
  • سلام شیمااا
    وااااای خوابم میاااد ولی نمیشه خوابید
    یه سوال فنی تخصصی دیگه این یارو رو من کجا دیدم امم یادم نمیاد
    یااا عمو من تو رو کجا دیدم هاااااان زد جواب بده تا نزدم  توی دهنت اااااا
    خههههههههههههههه
    پاسخ:
    سلام خخح منم نخوابیدم تا الان ولی شبو ی ٤ ساعت خوابیدم خخخ 
    ینی خیلی اشناس قیافش وااااا
    شاید تو رویاهات دیدی خخخ
    خب عزیز برای این.ک جواب بده باید کره ای ازش بپرسی فارسی ک نمیفهمه کککک
  • Emiliya Atash parvar
  • درکل عکس ها حرف نداشت ایول به تووووو
    مرسیییی باای
    پاسخ:
    خواهش عزیز خخخ
    مثل همیشه عالی اونی
    پاسخ:
    مرسیی
  • تانیا
  • وای من مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررگ
    چرا این بشر اینقدر ناز و دوست داشتنیه؟
    پاسخ:
    ماشالا همه از ایشون خوششون اومده خخخ
  • fatemeh.sehun
  • نه خدایی خوشمله دوسش دارم
    پاسخ:
    اره. خوشگله ککک 
    عکساشو نشون نمیده ففط علامت سوال نشون میده!! ععععععععررزززززززز دلست کن توروخدا!!
    پاسخ:
    نشون میده فک کنم سرعت نتت کمه من همین الان چکیدم
  • Victoria James
  • مر30 بابت عکس ها خیلی عالی و با کیفیت بود
    پاسخ:
    خواهش عزیزم من کلا دوست دارم دنبال عکس با کیفیت باشم واس همین اونایی هم ک میذارم با کیفیتن خخخ
  • Victoria James
  • این بشر بچه خیلی نازیه قیافه باحالی داره ایول لایک
    پاسخ:
    کلا این بشر نازهههه خخخخ
  • Victoria James
  • دومین عکسش خیـــــــــــــــــــــــــــــــلی باحال شده :)
    پاسخ:
    آرههههه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">