MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub

MONSTA X and NO MERCY

MONSTA X Persian FansClub
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

NO MERCY

این سینگل رو سولوکارای استارشیپ همراه با 5 نفر از اعضای نومرسی خوندند! 

(Shownu, Hyungwon, Minhyuk, Yoonho, Gun)

قبل از اینکه گروه مونستا اکس تشکیل بشه... این آهنگ رو برای مسابقه شون در برنامه نومرسی حوندن! من که خیلی خوشم اومد!! موزیک ویدیوشو بعدا میذارم

천재노창, 정기고, 바스코(Vasco) – No.Mercy (노머시) Part.5

Release Date: 2015.02.27

Genre: Rap / Hip-Hop

Language: Korean

Bit Rate: MP3-320kbps + iTunes Plus AAC M4A

Track List:

01. 히읗 (Hieut) (feat. 노머시)

Sharebeast / Download

نظرات  (۵)

  • Emiliya Atash parvar
  • ایییییی شیماااا من ای رو قبلا انلاین گوش کردم ولی نمیشد دان کنم
    مر30
    واقعا باحال بود
    پاسخ:
    الان دان میشه عزیز خیلی قشنگه.هاااا
  • Emiliya Atash parvar
  • بازم مثل همیشه عالـــــــــــــــــــــــی بود 
    20 20 بود

    پاسخ:
    خواهشششش عزیز
    عالیه آهنگش مخصوصا قسمت شونو
    پاسخ:
    من از قسمت مینهیوک خوشم اومد با هیونگ وان خخخخ
    خخخ ولی قسمت شونو عالی بود اون دوتا هیچی کلا عالی بود خخخ
    پاسخ:
    فقد مشکلی ک داشت آهنگش بیشتر از خوندنش بود
    آخ آره خیلی بلند بود بعد اون مرده که آدامس میخورد خیلی رو مخم بود به جای اینکه بچه ها رو نشون بدن اونو نشون میدادن اییی
    پاسخ:
    اون مرد اوله رو میگی ک خوندع؟؟ وای آره پیر هم بود خخخخ اون تیکش که یونهو رو نشون میدن اول فکر کردم مینهیوکه خخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">